Obecní knihovna Mokrá-Horákov

sídliště č. 350
664 04 Mokrá
515 537 181

Vedoucí knihovny
Ivana Brzobohatá
knihovna@mokra-horakov.cz
PŮJČOVNÍ DOBA

Pondělí     9 - 12    13 - 18

Úterý            -         13 - 17

Středa       9 - 12    13 - 18

Čtvrtek         -         13 - 17

Pátek          zavřeno

    

     



Jižní Morava čte

18.09.2018 16:05

Obecní knihovna v Mokré se i v tomto roce zapojila do projektu Městské knihovny Břeclav a Moravské zemské knihovny v Brně Jižní Morava čte, který je financován Jihomoravským krajem a letos je významným sponzorem také Českomoravský cement a.s.

Soutěž je na téma "Moje obec - moje město - můj kraj za 100 let" a letos je kromě literární a výtvarné kategorie také kategorie audivizuální.

Pro všechny účastníky jsou připraveny drobné dárky a pro vítěze kategorií pěkné ceny. Vítěz se pak zúčastní slavnostního vyhlášení v brněnském divadle Polárka nebo v Hvězdárně a planetáriu Brno.

Loni se Lucka Strmisková umístila na druhém místě v kategorii 11 - 15 let, věřím, že i letos se nám podaří zabodovat.

V rámci projektu se uskuteční besedy pro žáky základní školy se spisovatelkou Petrou Dvořákovou, která je autorkou jak knih pro děti (Julie mezi slovy, Flouk a Líla, Každý má svou lajnu), tak pro dospělé (Dědina, Já jsem hlad), za svou prvotinu Proměněné sny získala cenu Magnesia Litera.